zavrit

Argus Maestic

světlý ležák

světlý ležák vyráběný v České republice pro řetězec Lidl


pitná voda, ječný slad, upravený chmel
neznámo
4.80 %
nezjišteno °
neznámý pivovar (Česká republika) vlajka cz
Lidl Česká republika v.o.s.




Historie záznamu o pivu: rozbalit 5 záznamů

10.7.2019 15:29

16.2.2016 19:48

Stupňovitost (EPM) % > změněno z „ na „0.00

6.11.2013 21:33

Přihlašte se a získáte možnost:
  • upravovat a zakládat piva
  • psát si k pivům soukromé poznámky
  • vytvářet seznam svých oblíbených piv
  • nahrávat obrázky
Zaregistrujte se a můžete pivo zařadit mezi svá oblíbená a psát si k němu poznámky. 2 (oblíbené pivo 2 štamgastů).
logo znacky piva Argus argus znacka Lidl

Máte lepší obrázek tohoto piva?
Můžete se přihlásit, nahrát jej a získat body za nahrání.

Recenze piva „Argus Maestic

Hodnocení

Kvalita:62 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:90 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Redaktor PanVrchni

19.12.2013 3 5
Argus Maestic
lahvové (Lidl)
Z řady plechovkových Argusů, prodávaných v Lidlu, vyčnívá lahvový Argus Maestic. Dle informací na etiketě je vařený v České republice (tedy byť není uveden pivovar, máme na rozdíl od plechovkových Argusů alespoň nějakou informaci o původu) a zraje 35 dní. Cenově patří mezi levná piva v kategorii do 10 Kč za lahev, ale chuťově míří o třídu výš.

Jeho vůně je kvasovo-alkoholová, barva zlatá, pěna středně hustá, ale poměrně rychle opadávající.
chuť je výrazně pivní, až nečekaně harmonická, střední plnosti, zakončená výraznou a dlouhotrvající hořkostí (ta je nejvýraznějším chuťovým elementem a její síla překonává hořkost mnoha zavedených ležáků).

Přestože na vás z Argusu Maestic nečiší sebejistý charakter a výrazná osobitost, jde o slušné pivo, které hodnotím jako nejlepší kus z kolekce značky "Argus". Přitom je z Argusů paradoxně zdaleka nejlevnější (prodejní cena se pohybuje okolo 9 Kč, já jsem ho měl v akci dokonce za 6,90 Kč). Navíc je zelená lahev Argusu Maestic v porovnání s plechovkami Argusu PremiumArgusu nepasterovaného takovým malým plusem pro pivní kulturu.
Za danou cenu je tedy Argus Maestic velmi dobrou volbou a mezi privátními značkami pro mě též nekorunovaným králem (či spíše baronem :-)).

Hodnocení

Kvalita:41 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:54 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Pete69

21.2.2021 2 5
Argus Maestic
Lidl, láhev
Tak Maestic nám evidentně ztmavl :(.

Pěna je nažloutlá středně vysoká a není moc trvanlivá, již minutu po nalití se tvoří ostrůvky. Barva je tmavě zlatá až medová o barevných sladech nepochybuji. Jsou vidět, cítit a v chuti cítím s nejvyšší pravděpodobností bavorský slad. Pivo zavonělo na dálku při nalévání chmelovou vůní, při přivonění k pivu cítím právě ten bavorský slad a toť vše. Chuť je sladová opět barevně sladová, středně hořká - příjemnější i když jemnější hořkost než u 11 Premium. Pasterizace středně výrazná, říz střední, pitelnost nižší.

V lednici mám ještě Argus 11 Granát a popravdě se těším, až budu mít od této značky pokoj. Rozhodně zase v tomto řetězci kolem piv jen projedu, jak jsem to dělal poslední 3 roky...

Hodnocení

Kvalita:60 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:66 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Pete69

20.6.2017 3 5
Argus Maestic
Lidl
Toto pivo je ze sortimentu Argusů zatím to nejvydařenější.

Pěna: Vysoká, středně hustá, nepříliš trvanlivá. Po minutce zbyla pěna ve formě několika ostrůvků.

Barva: Medová.

Vůně: Sladovo-kvasová. Chmel jako u všech argusů hodně v pozadí.

Chuť: Plné sladové tělo působí příjemně. Chlebovost piva typičtější spíš pro desítky mi také nevadí. Stejně jako ve vůni cítíte i při napití kvas. Pivo je vyvážené a dobře pitelné. Přidat trošku více na chmelení, klidně zdražit o 2kč a neměl bych problém toto pivo pravidelněji kupovat.

Dobré.

Hodnocení

Kvalita:54 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:71 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Thymallus

15.10.2020 3 5
Argus Maestic
Lídl, 0.5l sklo
A nakonec tady mám dvanáctku. Bojuji s tím, že jedenáctka mi o chlup chutnala víc. Tahle dvanáctka má vůni desítky = sice méně výraznou, zato hezky chmelovou. Pěna bílá, hustá a rychle opadne. Barva světlá, jako desítka (možná o chlup tmavší, ale na dvanáctku pořád hodně světlou). Chuť je plná, hořká s nádechem sladkosti. Oproti europivům je toto pivo určitě lepší volba, nicméně jedenáctka premium mi chutnala víc. I tak je to lepší pivo.

Hodnocení

Kvalita:77 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:84 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Kvicala

3.1.2015 4 5
Argus Maestic
Přátelé, dle mého názoru Argus Maestic = Starobrno! Nevím, jak se dospělo k tezi, že je to Platan, ale mě na 99,9 % připomíná všemi parametry Starobrno Medium...
Takže plná spokojenost :)

Hodnocení

Kvalita:64 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:75 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast fotr

7.9.2017 3 5
Argus Maestic
Za tyhle peníze výborné pivo. Pěna sice řídká a rychle padá, hořkost taková......no je tam, ale tluče se s mírnou sladovostí. Ale jo, rád koupím znovu.

Hodnocení

Kvalita:50 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:75 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Ganimoth

20.5.2014 3 5
Argus Maestic
Čáslav, Lidl.
Ucházející a dobře pitelná dvanáctka, byť jen průměrně plná. Trochu ji dolů sráží ne úplně vyladěná hořkost, někde se cena zjevně projevit musela. Ale stále o něco lepší, než mnohé dražší ležáky z velkoprůmyslových pivovarů. O výčepních pivech nemluvě. Otázka je, jak dlouho bude trvat, než Lidl v rámci snížení nákladů nechá změnit recepturu.

Hodnocení

Kvalita:60 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:71 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Ludekk

2.2.2015 3 5
Argus Maestic
pořízeno v Lidlu
To je ale překvapení. Za cenu 6,90 (pravda, je v akci) dostanete pivo, které se dá bez problémů pít. Na první seznámení je pivo na dvanáctku trochu světlejší, s řídkou a rychle padající pěnou. Následují už jen pozitiva, přiměřená vůně a překvapivě příjemná nahořklá chuť s výrazným chmelovým ocáskem, který se drží na jazyku. Právě tou přetrvávající chutí překvapí. Za ty prachy opravdu dobrá volba. Rozhodně lepší než známá 10 G za 11,90, uspěje i mezi dvanáctkami.

Hodnocení

Kvalita:51 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:63 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Vaclav515

19.4.2020 3 5
Argus Maestic
Koupeno v Lídlu v plechu akce za 9,90 Kč
Na dvanáctku dobré pivo, i když některé tabulky udávají, že 12°pivo je od 5 % a toto má 4,8 %?

Hodnocení

Kvalita:76 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:96 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast Smells

5.2.2015 4 5
Argus Maestic
Pivo Argus Maestic je nejlepší marketingové pivo prodávané u nás.Za poloviční cenu "tradičních" značek podává o mnoho lepší zážitek z piva.Vůně nevýrazná,avšak standartní k druhu piva,pěna husta,bez velkých bublin,dlouho stojící.Barva světlejší,chuť příjemně vyvážená, po napití se rozvine hořkost chmele.Moje nejoblíbenější pivo "za rozumnou cenu".

Hodnocení

Kvalita:54 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:71 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast vlama

29.12.2014 3 5
Argus Maestic
Pena jemná, prijateľne dlho drží. Vôňa nič moc. Chuť priemerná v tom najlepšom slova zmysle - nič nevyčnieva a nič nie je zabudnuté. Horkosť slušná, sladovú zložku treba mierne hľadať, ale nájdeš. Pivo nie je ničím výnimočné, nenadchne, ale ani nesklame. Ak hľadali makretingoví špecialisti Lidlu dobrú dvanástku pre každého, tak ju našli a ešte za dobrú cenu. Takto si predstavujem dobré ľudové pivo za slušný peniaz na každý deň.

Hodnocení

Kvalita:43 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:62 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast megabite

21.9.2022 2 5
Argus Maestic
Lidl
No nevím, chuťově mě tohle pivo nijak nenadchlo, ačkoliv pít se v menším množství dá. Chuť má příliš vodovou, při větším požití až mdlou. Pivo použitepné maximálně tak k obědu, ale po litrech bych to určitě nepil. Na druhou stranu se dá pořídit za velmi nízkou cenu (na to, že je to dvanáctka), ale to můj pohled nezmění. Průměr až podprůměr.

Hodnocení

Kvalita:100 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:94 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast jliva

7.8.2014 5 5
Argus Maestic
Lidl Litvínov
Argus 12%, z pivovaru Protivín je špičkové pivo, hodnocení 10 z 10 bodů. Vaří i pivo lobkovitz 12%, které stejná bomba...

Hodnocení

Kvalita:54 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:85 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast ka-spel

4.1.2024 3 5
Argus Maestic
V kategorii privátních značek velký nadprůměr celkově. Ve dvanáctkách best off. Jinak celkově v dvanáctkách supermarketových lepší průměr. Chuťově samozřejmě jsou lepší jako Bernard, Hubertus, Konrád, ale poměr cena / výkon je best off. V případě minipivovarů jsou však lepší dvanáctky.

Hodnocení

Kvalita:62 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:85 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Štamgast pavelboruvka

9.7.2015 3 5
Argus Maestic
Lidl cena 6.90
Pivo je možná trochu více nahořklé což by mohlo někomu vadit.Pěna slabá poměrně rychle opadává.Můj názor je takový že za tyhle peníze koupíte většinou hnus, což se o tomhle pivu říct nedá.

Hodnocení

Kvalita:43 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:50 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Host ol***am.cz

27.11.2018 2 5
Argus Maestic
Dnes jsem koupil Argus 11 Premium s obsahem alkoholu 4,8 % v lahvové verzi v hnědé lahvi,tak nevím jestli se jedná o novou verzi Maestic nebo ne ale chuťový dojem je dle mého názoru dobrý což je na stupnici od jedné do pěti trojka a v akci byl za 6,90 což je taky + a na etiketě jsem se nedočetl že by obsahoval éčka nebo sladidla takže dávám 3 a palec nahoru

Hodnocení

Kvalita:69 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:90 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Host bo***am.cz

26.8.2016 4 5
Argus Maestic
Od té doby, co jsem ho jednou ochutnal, už nikdy jsem nezapomněl si aspoň dvě kuželky při návštěvě Lidlu zakoupit. Veliké Lalulá jak pro Lidl, tak i pro Platan. Bodlin

Hodnocení

Kvalita:75 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:79 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Host no***am.cz

13.7.2016 4 5
Argus Maestic
Maestic, jak už výše psali jiní komentující je z Argusů nejlepší pivo. Výrazná chuť - převažuje hořká. Nikdy nezapomenu si bednu koupit - ve slevě a někdy i za 9,90, což je momentálně jeho cena v Lidlu.

Hodnocení

Kvalita:90 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:90 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Host fi***us.cz

24.12.2015 4 5
Argus Maestic
Pivo je dobrý, to že jsou plechovky z Polska jsem nevěděl, beru si je do sauny. Lahvové kupuji po basách, 12° mi chutná nejvíc, 10°mi připadne hořčí, ale moc \"desítkové\"

Přál bych si, aby to Lídlu vydrželo, a nějakej \"inovátor\" a \"zlepšovátor\" všechno ne@kurvil, jako vždycky...

Hodnocení

Kvalita:83 %
Chuť:
Vůně:
Barva:
Pitelnost:
Následky:
Dojem:94 %
Dostupnost:
Cena:výkon:
Vzhled:

Host fo***et.sk

4.1.2015 4 5
Argus Maestic
Je skvele, nemam ziadne vyhrady. A cena?? Nepotrebuje komentar.Podla mna tiez Lobkowicz.
87 3 5

Názory na pivo „Argus Maestic

Podotkl bych, ze je vareny v Protivine - Platan.
Napsal/a host ga***l.com, 8.1.2014 20:45
Argus maestic je hodnotné pivo, s příjemně nahořklou a chmelovou chutí připomínající kvalitní plzeňské. Nelze pivu nic vyčíst je chuťově stabilní a předčí i mnohé značkové piva. Pokud se kvalita nezmění nějakými obchodními triky palec nahoru.
Napsal/a host p.***am.cz, 25.3.2014 18:09
Král mezi řetězcovými pivy. Mnohdy lepší než kdejaká klasická česká dvanáctka. Ze stupnice 1 - 10 dávám 8.
Napsal/a host ja***il.cz, 3.4.2014 22:54
Slušné pivo s dobrou hořkostí.Dávám jí přednost před ostatními pivy.
Napsal/a host Pr***am.cz, 11.9.2014 7:51
Teda nevim jak Kvicala dospel ke starobrnu, ale pred nejakymi tremi mesici jsem u sebe zkoumal lahvoveho Lobkowicze a Maestica a bylo to temer identicke. Leda, ze by Lidl na novy rok zmenil vyrobce..
Napsal/a štamgast Ganimoth, 4.1.2015 10:40
To Mr.Ganimoth: tak tohle pivo resp. tahle várka, co mám já, je na hony vzdálena chuti Lobkowicze! Po dnešku už tak nadšen nejsem, hořkost s postupujícím časem shledávám jako dosti ulpívající. Nicméně vůně, chuť, pěnivost... - to vše mi evokuje naprosto jasně jediné - a to Starobrno.
Schválně si kup Starobrno 11 a Maestic a porovnej.
Napsal/a štamgast Kvicala, 4.1.2015 13:14
Starobrno tu nesezenu, ale zkusim znova koupit lobkowicze a maestika a podivat se, jestli se neco zmenilo.
Napsal/a štamgast Ganimoth, 4.1.2015 15:09
No tak to budu zvědav na výsledek srovnání, já to ani porovnávat nebudu, poněvadž ta podobnost se Starobrnem je tak do úst bijící že... :)
Napsal/a štamgast Kvicala, 4.1.2015 16:37
Tak jsem to dneska prubnul a vysledek stejny jako minule. Mozna mel Kvicala nejakou zvlastni varku, nevim. Ale Starobrno na srovnani tu nemam, az ho nekde uvidim, tak ho prizvu. Naposled jsem jedenactku Starobrno mel nekdy pred sesti lety, cas to asi prubnou znovu.
Napsal/a štamgast Ganimoth, 7.1.2015 12:07
to Kvicala - srovnávat patok Starobrno s Argusem je jako srovnávat Kiu s BMW.Ač jsem Brňák,tak se Starobrnu vyhýbám obloukem.Je to prostě smradlavej patok.Naposledy jsem zkusil asi před týdnem Draka v naději, že když se jedná a "premiové" pivo pivovaru,tak si u mě SB alespoň trošku zvedne reputaci, ale opět SB přesvědčilo, že pivo se na Mendáku vařit neumí.Záměrně nepíšu v Brně,protože privátní pivovary to i v Brně umí.Oproti tomu je Maestic krásně harmonický ležák,který stojí o polovinu míň.Pro mě jasná volba.
Napsal/a štamgast Smells, 2.2.2015 20:19
to Smells: S tím Drakem plně souhlasím! "Extra chmelené" pivo si teda představuju diametrálně jinak, tohle se moc nepovedlo.
Na druhou stranu plně si stojím za poznatkem, že Argus Maestic = Starobrno Medium, ta chuť, vůně, říz, i ten dozvuk určité starobrněnské "připálenosti" je naprosto stejný! Kup si Medium a Maestic, a porovnej to, zatím to tady kromě mě nikdo neudělal, pokud vím...
Napsal/a štamgast Kvicala, 3.2.2015 7:09
To by se tu taky starobrno muselo dat vsude sehnat. Ale i tak o tom smele pochybuju. Ja mam zas vyzkousene, ze je to prakticky identicke s lahvovym lobkowiczem.
Napsal/a štamgast Ganimoth, 3.2.2015 11:40
Byl bych fakt rád, kdybyste se našel někdo, kdo jste schopen/ochoten porovnat Starobrno Medium a Argus Maestic, a sdělit nám zde svůj výsledek bádání...jinak je tahle diskuse o ničem :(
Ale za mě - s Lobkowiczem nepozoruji absolutně žádnou spřízněnost, a to si myslím, že piva podle chuti při slepé degustaci poznám poměrně spolehlivě.
Napsal/a štamgast Kvicala, 3.2.2015 19:12
Starobrno Medium x Argus Maestic =
Starobrno je slaběji sladové, průměrně plné, mírně vodové s ulpívací hořkostí na závěr.
Argus Maestic je rovněž průměrně plny s krátkou sladovostí a mírně ulpívací hořkostí.
Závěr - laik by si je mohli splésti.
Osobní názory netřeba zveřejňovat.
Napsal/a znalec Moro, 4.2.2015 11:15
OK, tento názor Znalce mi plně postačuje. Víc už diskutovat toto téma nebudu. Díky :)
Napsal/a štamgast Kvicala, 4.2.2015 16:04
Moro - velice si tvých názorů a recenzí vážím,hlavně na konkurenčním serveru, ale s tímto si dovolím nesouhlasit.Maestic je mnohem víc hořký, a postrádá Starobrno "ocas" který jde cítit ihned po otevření lahve.Já poznám SB jen po čichu,bohužel.
Napsal/a štamgast Smells, 5.2.2015 20:41
@ Smells - snažil jsem se to napsat jen obecně a jednoduše s tím, že laik si tato piva opravdu můžeme splésti.

Jinak a detailněji tedy - Starobrno (SB) je pověstné svojí až protivnou sladovostí, na kterou ostře (ve smyslu slad a chmel nejsou dobře a harmonicky spojeny) navazuje ulpívací hořkost chmele.

Agus Maestic (AM) - má mírně harmoničtější slad a mnohem lepší spojení sladu a chmele. Hořkost je ostřejší a ač ulpívá v ústní dutině, pak to není nijak zásadní ani obtěžující.

A teď k těm osobním názorům, které jsem původně nechtěl ventilovat a prosím nechci tady plamennou diskusi (vím, že pan Kvíčala na SB "ujíždí" což plně respektuji) - piva od sebe v pohodě rozeznám a zatímco po vypití už jediného půllitru SB jsem unaven (ve smyslu - pro mě má toto pivo mizernou pitelnost) a doslova "mám ulepenou hubu", pak AM se dá v pohodě konzumovat prakticky v libovolném množství. Prostě je to velmi slušně vyladěné pivo za pár korun. Stačí takové moje rozvedení tématu? ;-)
Napsal/a znalec Moro, 6.2.2015 8:42
Moro děkuji!! A hlavně za ten osobní názor :-)
Napsal/a štamgast Smells, 14.2.2015 17:12
Pro Kvicalu: Tvůj názor je hodně mylný. Srovnávat výborný protivínský ležák s brněnskou srač... může jenom Brňák, který nemá žádnou chuť. Koštuj raději víno, tam budeš asi kabrňák:-))
http://www.pivovary.info/prehled/platan/platan_p.htm
Napsal/a host ja***l.com, 13.4.2015 17:09
@ host: Tak Brňák nejsem, ale že Argus = Starobrno, to si fakt myslím, na základě nékolikeré degustace obou vzorků...
Napsal/a štamgast Kvicala, 13.4.2015 19:16
Kvicala - promiň,nechci nijak znevažovat tvůj "pivní jazyk", ale opravdu nechápu, jak ti může chutnat SB stejně jako Argus (ve smyslu stejná piva)??Vždyť to jsou naprosto jiná piva.Jak jsem již psal,jsem Brňák a pokud to jde vyhýbám se SB obloukem.Už jen po otevření lahvového SB se na mě vyhrne jakýsi podivný odér,který se prolíná i do chuti.Nejsem žádný degustátor,tak tento odér nedokážu specifikovat, ale pokud by jsi byl z Brna,klidně bych se s tebou vsadil, že bych SB od Arguse poznal jen pouhým přičichnutím k lahváči po otevření.Ten odér ma jen SB.To se nebavím o tom, že AM je o hodně hořčí než SB a celkově má po napití jiný chuťový průběh,navíc nemá tu vůni-pachuť.Proti tvým pivním chutím nic nemám,pokud ti SB chutná je to tvoje věc,každému chutná něco jiného a jsem jako Brňák rád, ale za mě je SB pivo,které piju jen pokud není nic jiného, ale AM si dám rád a s chutí.
Napsal/a štamgast Smells, 3.5.2015 0:26
@ Smells: No s tím "odérem" u SB připouštím, že to je pravda, dříve jsem tomu nějak nevěnoval pozornost, ale s postupem času mi to vadí taky čím dál víc. A hlavně u jejich vlajkové lodi - Draka, ten se opravdu moc nepovedl, extra chmelený ležák si představuju teda jinak.
Nicméně i přesto trvám na názoru, že nejpodobnější pivu AM mi připadá SB Medium, a to hlavně typem chuti a vjemu. Lobkowicze tam teda necítím ani náznakem...
Napsal/a štamgast Kvicala, 3.5.2015 8:29
Nejsem zadny znalec, ale SB mi prijde fakt odlisne od AM. .

hlavne bych chtel ale upozornit na plechovkove arguse, ty se deleji (nebo minimalne staci) v Polsku a pit se to opravdu moc neda. ..
Argus je vyraben spolecentstvem Lobkowicz a ceska piva v Platanu a lahvove specialy ve Vratislavicich v Konradu (ale to muze retez v prubehu let i menit)

AM naproti SB tomu povazuji za nadprumerne a za tu cenu uplne skvele pivo.
Napsal/a host re***um.cz, 20.7.2015 7:50
Na pivo za pětku je to velmi slušný piviště. Jen ať to Lidlu vydrží.
Napsal/a host kl***l.com, 10.8.2015 16:38
Argus Maestic jse vyrábí v pivovaru Protivín, je to stejné pivo jako bylo nebo ještě možná je pod názvem Platan 12. Dříve známé a dobré pivo. Ovšem řetězce si dávají svoje označení.
Plechovková piva pod tímto označením se vyrábí v Polsku a už je to znát.
Pivu zdar!!!
Napsal/a host m.***um.cz, 9.12.2015 9:33
Pivo je dobrý, to že jsou plechovky z Polska jsem nevěděl, beru si je do sauny. Lahvové kupuji po basách, 12° mi chutná nejvíc, 10°mi připadne hořčí, ale moc "desítkové"

Přál bych si, aby to Lídlu vydrželo, a nějakej "inovátor" a "zlepšovátor" všechno ne@kurvil, jako vždycky...
Napsal/a host fi***us.cz, 24.12.2015 19:39
Dal jsem si tu práci a sehnal starobrno,argus maestic a platan 12 a 11 vše jsem pečlivě posoudil,ochutnal a z mého laického pohledu je AM nejpodobnější olatanu 11.někdy se ale asi povede i jiná partie a jde do lobkowitze (jedn z mých dřívějších výzkumů ),který se dle mého rapidně pohoršil.škoda že nemám etiketu z arguse před cca 5 lety kdy na ni stálo vyrobeno v pivovaru platan protivín.
Napsal/a host mi***il.cz, 12.2.2016 22:14
No jasně,pokud se nepletu,tak ze začátku dokonce měli v Lidlu kastle od Platana.
Napsal/a štamgast Smells, 3.8.2016 19:02
Tak ony tam ty basy Platan stále mají... Argus maestic se stal mým nejoblíbenějším pivem, sledoval jsem jak se měnil - původně to byl jen přenálepkovaný Platan 12° s 6% alkoholu, k mé radosti se ten obsah snížil pod 5%. Co mi nejde do hlavy je stabilní kvalita, mnohem větší výkyvy jsem zaznamenal žel už i u mé bývalé jedničky Bernarda, co cizí vlastníci postupně provedli s Prazdrojem za 26 let je samozřejmě pořád nedostižná meta.
Napsal/a host Si***us.pl, 21.11.2016 14:32
Argus Maestic nadevší pochybnost chutná jako Lobkowicz Premium.
Napsal/a host ro***am.cz, 31.1.2017 12:39
to host: Nesouhlasím s názorem, že jde jen o přebrandovaný Lobkowicz Premium...dnes Lobkowicz přechutnávám, a má lépe vyladěnou a uhlazenější hořkost než Maestic. Chuťově určitě podobné, ale stejné ne.
Napsal/a štamgast Kvicala, 11.2.2017 18:49
Jak už jsem psal, pivo je vařeno Pivovarem lobkowicz a je totožné s Lobkowiczkým ležákem.
starobrno ani omylem hoši, to jste teda hodně vedle :) A (ro***am.cz) můžeš souhlasit s čím chceš, ale je to tak jak psal (Si***us.pl)
Napsal/a host sv***am.cz, 31.3.2017 13:47
takže změna - lahvový Maestic se začal vařit asi někde jinde, stoupl obsah alkoholu na 5,2%, je malinko světlejší a chuť šla hodně do háje. Nově nabízený Maestic v plechu je pořád ten starý dobrý jak ho známe - otázka je dokdy. Lidl mně touto změnou velmi zklamal.
Napsal/a host lu***l.com, 8.6.2017 12:09
Kvalita a hlavně chuť piva šla dolů /patrně změna dodavatele/.Škoda bylo do dobré pivo za slušnou cenu. Už ho kupovat nebudu. To se LIdlu teda nepovedlo.
Napsal/a host kl***l.com, 24.6.2017 12:49
Po nekolikate koupeno v poslednich tydnech v Lidlu v Praze, a opet to slo (a za me vyrazne) kvalitou zaplatpanbuh nahoru (stejna puvodnii etiketa i voltaz). Sladene, nic nechybi ani neprijemne neprevlada, po nachlazeni parada. Lahev - spotrebitelnost do 25.1.18. Kdo lamal hul, doporucuji opet zkusit.
Napsal/a host d.***am.cz, 22.9.2017 17:01
Skvělý ležák za skvělou cenu. Právě ho piju a beru jej pravidelně. Za mě je to pivo, které se za sebe stydět nemusí.
Napsal/a host cl***l.com, 14.10.2018 14:08
Poměr cena/výkon u tohoto piva je každopádně dle mého excelentní - a to bez ohledu na to, kdo ho právě pro onen veleřetězec vyrábí... P.S. tento názor není absolutní, ale relativní = tj. vždy posuzovat dle výše uvedeného poměru.
Napsal/a štamgast Kvicala, 14.10.2018 16:31
Dnes jsem koupil (nevědomky) lahvovou verzi s obsahem alkoholu 5,2% a musím říct, že jsem to zjistil ihned po napití. Chuť nic moc a ta přehnaná hořkost je na mě moc. Škoda, bývala to u mě jednička...
Napsal/a host ka***am.cz, 18.10.2018 15:58
Pil som ho z plechovky. Veľmi dobré pivo. Nie je nič, čo by som vytkol.
Napsal/a host Ja***et.sk, 29.12.2018 19:56
No pár let nazpět byl Maestic jednoznačně Platan, po změně etikety (voda z úpatí hor, logo rovným písmem bez kudrlinek) je stejně jako 11 Konrád z Liberce. Mě Konrád velice sedí tak mi ta změna pivovaru rozhodně nevadila. Jak neznačkový Platan tak Konrád je to za málo peněz hodně muziky. Hořkost pravda stoupla a je takový drsnější. Ale Konráda poznám bezpečně. Nealko Argus je furt z Platanu, naštěstí protože nealko od Konráda já prostě nemůžu.
Napsal/a host ha***st.cz, 15.6.2019 13:43
Tak už poněkolikáté píšu k tomuto pivu, dnes ale bohužel bez jakéhokoliv nadšení. Připálenost v chuti, ulpívající hořkost, obtížně pitelné...kdo to proboha zase vyrábí?! To se asi nedozvíme, každopádně v této kondici NEBRAT.
Napsal/a štamgast Kvicala, 10.7.2019 15:28
Pivo bylo výborné, ale posledních několik měsíců pozoruji změnu menší % dřív mělo pivo myslím 5,1 % nyní 4,8 a dřív si myslim bylo víc chmelené řekl bych že se buď změnil výrobce piva a nebo výrobce začal na přání Lidlu varit pivo prostě levnější jinak by se nevešel do požadavků na cenu, pivo myslím varil pivovar Protivín jestli je to pořád stejné, nevím
Napsal/a host ge***am.cz, 26.12.2019 17:35
Argus 12 Maestic v láhvi a plechovce jsou dvě odlišné verze - láhev (Kondrád) voltáž 5,2 % - plechovka (Platan?) 4,8 % - osobně mě víc chutná plechovka což je také podle mého názoru původní lahvová verze. Strašná škoda, že už v Lidlu není k dostání Argus 12 Černý to bylo neskutečné pivo - legenda - nektar bohů.
Napsal/a host ko***il.cz, 24.2.2020 21:17
Host: ko***il.cz: Argus Černý sice v Lidlu není, ale myslím, že prakticky totožné pivo už nějakou dobu prodává Kaufland pod svou privátní značkou Bruncvík, konkrétně Bruncvík Tmavý. Tam je k dostání stabilně, zřejmě se v Kauflandu narozdíl od Lidlu ujal. Snad vydrží. Jinak by mělo jít o totožné pivo jako Lobkowicz Černý, dříve známý jako Merlin Černý.
Napsal/a host ja***am.cz, 24.2.2020 21:56
Tak další změna u tohoto piva. V Lidlu je nyní italský týden a já si frčím koupit svůj oblíbený balsamikový ocet, jedu kolem piv a všímám si, že je lahvový Maestic v akci, jedu nevzrušeně dál a něco mi stále nesedí, otáčím se a uvědomuji si, že z přepravek kouká trošku jiný design toho alobalem obaleného vršku... Beru láhev do ruky a světe div se obsah alkoholu 4,8% (vím určitě, že ještě před pár dny jsem bral verzi s obsahem 5,2%). Doma vychladím a neskutečná chuťka. Nevím kdo to teď pro ně děla, ale minimální trvanlivost 10.07.2020 a pod tím je kód L6110220 0341
Napsal/a host ko***il.cz, 28.2.2020 21:20
host ko***il.cz: Tak to zase vypadá na Platan z Protivína. L6 je kód pro piva z Platanu, to zatím bude zřejmě výroba (11.února 2020) a to poslední je asi čas stáčení (3:41 h).
Napsal/a host ja***am.cz, 29.2.2020 21:54
Pokud je "celofán" na hrdle láhve zarovnaný je to 4,8% a pokud je vyveden do špíčky je to 5,2%.
Napsal/a host De***l.com, 8.4.2020 19:29
ked je Maestic v akcii za 39c, tazko hlada konkurenciu medzi lacnymi pivami
Napsal/a host du***o.com, 2.9.2020 14:27
V Liberci všichni říkají, že Argus 12° v lahvi je z pivovaru Konrad... ale plechovky z Polska
Napsal/a host ro***am.cz, 21.12.2020 19:18
Dnes teda docela zklamání - první a překvapující setkání s výrazným diacetylem v Argus Maestic... že by vyráběl zas někdo jiný? Pitelnost dramaticky snížena, nedokážu abstrahovat od másla v jakémkoli pivu.
Napsal/a štamgast Kvicala, 10.1.2021 13:10
Je evidentní, že Maestic se vaří ve vícero pivovarech a je to teda ofuk jak swiňa, v našem regionu (Česká Lípa) je to bohužel Konrád, tudíž už ho nekupuji. V Moravské Třebové jsem koupil tento týden zřejmě Protivín - a lahůdka. Nějaký čas jsem tu zlou změnu řešil nákupem Arguse Maesticu v plechu, ale obávám se, že i tam nastala nějaká změna - voltáž 4,8 alc sice zůstala, ale charakter se změnil, fakt spíš to Starobrno.
Napsal/a host lu***l.com, 27.7.2021 12:39
Je evidentní, že Maestic se vaří ve vícero pivovarech a je to teda ofuk jak swiňa, v našem regionu (Česká Lípa) je to bohužel Konrád, tudíž už ho nekupuji. V Moravské Třebové jsem koupil tento týden zřejmě Protivín - a lahůdka. Nějaký čas jsem tu zlou změnu řešil nákupem Arguse Maesticu v plechu, ale obávám se, že i tam nastala nějaká změna - voltáž 4,8 alc sice zůstala, ale charakter se změnil, fakt spíš to Starobrno.
Napsal/a host lu***l.com, 27.7.2021 12:39
@ host: tak s tím Konrádem bohužel souhlas... začínám na něj být alergický, a jen potvrzuje nepitelnost piv z Libereckého kraje. Přitom dříve to celkem šlo. Nyní nepříjemná extraktová hořkost ve spojení s diacetylem - katastrofa.
Napsal/a štamgast Kvicala, 27.7.2021 14:30
V Lovosicích jsem teď kupoval dva druhy, jeden je jasný Protivín (L6 na lahvi) v podstatě Lobkowicz, za mne super pivko, druhá varianta má 5 procent alkoholu, to nevím, odkud je.
Napsal/a host fi***l.com, 18.10.2021 18:49
@ host: Za mě se říkalo, že jde o Konráda. Celkem bych tomu i věřil.
Napsal/a štamgast Kvicala, 19.10.2021 11:58
Lidl určitě mění dodavatele podle okolností a i jejich jedenáctku "Premium" jsem pil jak z Protivína (L6 a ladně vyvážené sladové tělo), tak z Vratislavic (pryskyřičká aromatická hořkost).
Ale je pravda, že na Maestic s jinou šarží, než L6 jsem dosud nenarazil.
Napsal/a redaktor PanVrchni, 20.10.2021 0:50
Dnes v pivu cítit diacetyl, takže pro mě hodně velký problém. Ta nevyrovnanost Maesticu je bohužel jeho tradicí... Pak je celkem problém brát tzv. celou basu, když nevíte, co se na vás aktuálně vyvalí...
Napsal/a štamgast Kvicala, 19.12.2021 13:48
Dnes koupeno v akci v Lidlu za 8,9 Kc. Kupodivu po dlouhe dobe L6 protivinska verze, ale pivo divne zatuchly, vyslovene nedobry, nevim co se stalo jestli jen spatna sarze ci co.. Tohle ani za tu cenu nestoji.
Napsal/a host d.***am.cz, 30.1.2022 14:29
Tak pivko nam sice podrazilo na 11,90 Kc, ale s potesenim musim uznat, ze v mem okoli (Praha) stale dostupna protivinska L6 verze je nyni opravdu vydarena, pena, riz, chut, pro me prijemna drsnejsi horkost, to vse bez pachute. Zkratka, ted je za me v dobre kondici.
Napsal/a host d.***am.cz, 21.2.2022 16:57
Tak dnes tedy šílený pasterační smrad neuvěřitelného kalibru, to jsem snad ještě nezažil... Lepenkové pivo - to bude ta nejpřesnější charakteristika. Vydrželo to až do konce, většinou postupem času slábne až zmizí úplně. Prostě kvalita typu "hoď si korunou, a uvidíš".
Napsal/a štamgast Kvicala, 11.5.2022 13:26
Tak přečetl jsem si některé reakce a recenze a musim se trochu pousmát. Par lidí si dovolilo tohle marketove pivo zkritizovat a hned se tu vyrojilo plno nabubrelych a rozcilenych fandů argusu, kteri nedokazou skousnout kritiku a fakt ci noznost, ze oni pijaci tohoto skvostu by pili neco horsiho ci snad dokonce nejake horsi pivo. S ghodnocenim p. kvicaly absolutne souhlasim tohle pivo je naprosto stejna urychlená pivní voda stejne jako Starobrno. Suroviny jsou stejné, chmelu v pivu noc nevude, spis jen chmelovy extrakt, pico kvasilo stejne jako starobrno v uzavrenych ck tancich, a doba vyroby cinila pouhych 35 dní, coz je typické pro tyhle urychlena piva. Jedinne xim se trochu liší od podobnych piv je cenou, mnohdy hodne nizkou diky slevam. Lidl si to vybere zase jinde, predrazeneho zboží tam ma dost a dost. za me je toto podprumerne pivo zajímavé pouze cenou. Kupuji si ho prave ti jedinci, co jsou na tyto Euro piva v ceskych podminkach zvykli, ostatne jich par znam, a i oni drive pili pouze gambace a svatecne Plzen, vetsi rozhled nemaji, a ta vodovost, pasteracni pachut podobná ve vsech techto pivech je typicka a pro ne idealni. Dukazem toho jsou naprosto nesmyslne vysoké body... i 100%!!!! udělenétemito odborniky. A nedej bože se když jim to jejich pivo nejak zkritizujete, vždyť to chlemtaji ce veljem, tak musi vedet co je nejlepší. My jsme jen blbci a hnupove. Pivu zdar, argusu ne.
Napsal/a host ph***am.cz, 4.8.2022 7:38
Tak jeste jednou, pro vsechny, ale nechci vam lezt do schopnosti nebo sledovani situace na trhu nebo tak......mno..... a jestli to tady psal nekdo predemnou, tak sorry......schvalne nectu komentare pred mou recenzi nebo co to je 
Napsal/a host da***l.com, 27.10.2022 19:13
Musim bohuzel dat zase za pravdu poslednim komentarum, pivko slo kvalitou docela dolu co jsem jej v posledni dobe parkrat zakoupil a to jsem jej kdysi kupoval pravidelne. I pres protivinskou L6 verzi, pryc je hutnejsi chut, riz a vychmelenost, ted je to takovy indiferentni pivo co sice primo neurazi, ale zadna lace to opravdu neni. Zrejme s absenci zlateho staniolu sla dolu i kvalita a setri se kde se da..To uz radeji Krusovice 12 co se o poznani zlepsila a da se koupit za podobne penize.
Napsal/a host d.***am.cz, 29.11.2022 12:44
12.5.2023 lidl hlubocinka nebo co to je nova hospoda uz nebo co to je jedno...kdo vi, tak vi,bostarnim je to jedno.....tohle pivo je moje chutova, piste si co chcete, ALE!!!!! znova opakuji, jako dva komentare nad(a nejaki skeble nebere, proc randal komentare/nazoru chybi, nicmene jsem se dnes pekne seknul.....ti parchanti tam mimo mnou vyse jiz zminovanou dvandu z protivina, ktera ma☝️☝️4.8 voltu☝️☝️ perou taky buhvico 5tivoltove....nemam kurva nic jinyho tak ho polknu. Prave o nej jsem dnes zakopl, spechajice a velmi mimoradne kupujice pouze 5ks za 13kákblí (ne jako obvykle v akci ten muj za 8,- 6-12 basicek....ano pane KVÍČALO...jsem jak cisticka v troje
Napsal/a host da***l.com, 12.5.2023 23:38
Dnes Maestic, uz po nekolikate, stale sice verze L6, ale obsah alkoholu 5,0 a chut je rozhodne jina, nez u predchozi verze 4,8 z Protivina, takova uhlazenejsi, ne tolik horka. Nevite nekdo, co se zmenilo? Receptura nebo rovnou jkny pivovar?
Napsal/a host pr***am.cz, 6.9.2023 19:17
da***l.com 12.5.2023
Nerozumět řeči tvého kmene! Možná Tatarstán, nebo stepi jižně od Buzuluku, to by odpovídalo tvému dialektu i tvým chutím
Napsal/a host sv***ky.cz, 19.1.2024 13:07

Přidat názor

Zde se můžete podělit o svůj názor na chuť, vůni, charakteristiku a vůbec celkové hodnocení tohoto piva.

Zbývá vám
4096 znaků.



Security Image
Nový obrázek
zavrit

Podívejte se, jak by měl vypadat obrázek piva a jak naopak ne.

Nahráváme pouze obrázky, jichž jsme autory!

Tedy nikoliv obrázky piv převzaté z jiných webů atd.
nahravani obrazku - OK

V pořádku

Půllitr vyfocen těsně po načepování, je celý, správně barevný, není pootočený a zabírá naprostou většinu obrázku.

nahravani obrazku - OK

V pořádku

Půllitr vyfocen i s lahví, těsně po přelití, je celý, správně barevný, není pootočený a zabírá naprostou většinu obrázku.

nahravani obrazku - OK

Není v pořádku

Obrázek je vyfocen za špatného světla, takže není jasná barva piva; navíc půllitr není uprostřed.

nahravani obrazku - OK

Není v pořádku

Půllitr není uprostřed a není celý.

nahravani obrazku - OK

Není v pořádku

Obrázek je pootočen a půllitr na něm není celý.

nahravani obrazku - OK

Není v pořádku

Půllitr je vyfocen z příliš velké dálky a navíc je nakloněný.

nahravani obrazku - OK

Není v pořádku

Kamarády máme rádi, nicméně tento web je atlasem piv, nikoliv kamarádů (či jiných nesouvisejících objektů).



Hodnocení

64 %
Kvalita: 60 % Pivo hodnotili:
1 redaktor(ů)
1 znal(e)c(ů)
22 štamgast(ů)
63 host(ů)
Dojem: 79 %

© 2013 - 2021 Atlaspiv.cz, napište nám na
Kontaktní e-mail
Vzhled: standardní | mobilní | automatický výběr
Tento web používá k indentifikaci spojení s uživatelem (nikoliv uživatele jako takového) cookies, neb je to technickým standardem. Pokud s tím nesouhlasíte, opustťe tyto stránky a raději ani nepoužívejte internet, protože cookies se používají všude.